Ontdek de wereld van de MKB Company Card

Veel gestelde vragen

MKB Company Card activeren

  • Hoe kan ik mijn MKB Company Card activeren?

    U kunt uw MKB Company Card activeren door op www.mkbcompanycard.nl rechtsbovenin op Kaart activeren te klikken en hier uw kaartnummer en activatiecode in te vullen. Op de voorkant van de kaart staat uw kaartnummer en op de achterkant (rechtsonder) de activatiecode. U ontvangt in uw mailbox een link waar u uw activatie mee kunt bevestigen. Hierna kunt u inloggen met uw emailadres en zelf gekozen wachtwoord.

  • Ik krijg een foutmelding bij het activeren, wat moet ik doen?

    Hieronder vindt u een toelichting op de meeste voorkomende foutmeldingen bij het activeren:
    E-mailadres onjuist:
    Het is niet mogelijk om je meerdere keren aan te melden met één e-mailadres. Wanneer deze melding verschijnt, is er al een aanmelding in het systeem bekend met het opgegeven e-mailadres.

     

Inloggen

  • Waarom kan ik niet inloggen?

    Wellicht heeft u een onjuiste gebruikersnaam, wachtwoord of onjuiste combinatie van deze gegevens ingevoerd. U kunt maximaal drie keer een onjuist wachtwoord invoeren, daarna wordt uw account geblokkeerd. Ga dan naar ‘Wachtwoord vergeten’ via ‘Inloggen’. Het nieuwe wachtwoord ontvangt u per e-mail en is maximaal 48 uur geldig na het aanvragen.

     

Mijn MKB Company Card

  • Wat moet ik doen als ik mijn MKB Company Card kwijt ben of als hij gestolen is?

    We adviseren u om uw MKB Company Card meteen te laten blokkeren, zodat er geen misbruik van kan worden gemaakt. De wens om uw MKB Company Card te blokkeren kunt u via het contactformulier onder menu optie 'Contact' aan ons kenbaar maken. Wij zullen dan uw MKB Company Card direct blokkeren. U kunt dan een nieuwe kaart aanvragen. De kosten hiervan bedragen 10 euro.

  • Ik heb mijn MKB Company Card weer gevonden. Kan ik mijn oude MKB Company Card deblokkeren?

    Dit is op dit moment nog niet mogelijk. Indien u een nieuwe kaart heeft aangevraagd kunt u deze blijven gebruiken.

  • Ik heb geen nieuwe MKB Company Card ontvangen, wat moet ik doen?

    U kunt hiervoor direct contact opnemen met de Klantenservice via het contactformulier onder menu optie 'Contact'.

Mijn gegevens

  • Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

    Door in te loggen op de website kunt u onder menu optie 'Mijn profiel -> Uw gegevens' uw gegevens wijzigen.

    Waar vind ik mijn verzilverde coupons?
    Door in te loggen op de website kunt u onder menu optie 'Mijn profiel -> Verzilverde coupons' uw gebruikte aanbiedingen bekijken. 

  • Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrieven?

    Onderaan elke nieuwsbrief zit een afmeldlink. Hiermee kunt u zichzelf afmelden voor de nieuwsbrief.

  • Wat moet ik doen als ik mijn e-mailadres of wachtwoord ben vergeten?

    U kunt een tijdelijk wachtwoord aanvragen door onderaan het blok ‘Inloggen’ op ‘Wachtwoord vergeten’ te klikken. Het nieuwe wachtwoord ontvang je per e-mail en is maximaal 48 uur geldig na het aanvragen.

  • Email adres kwijt/vergeten?

    Klik op ‘Contact’ en stel uw vraag via het contactformulier; met welk e-mailadres u kunt inloggen.